Go To Project Gutenberg

piątek, 28 sierpnia 2015

W co wkładać oszczędności na trudne czasy

-
Zapytał mię czytelnik o opinię, zatem odpowiedziałem. Po pewnym czasie przyszło mi na myśl, że warto powiedzieć i innym.

Trzymanie dziś w domowym sejfie {najlepiej gdzieś w garażu} podręcznej gotówki jest dobrym pomysłem, bo gotówka znika z obiegu, a inflacja na razie nam nie grozi.

Drugim dobrym pomysłem, niezmiennie od zawsze, są złote i srebrne monety, małe nominały, znane mennice- kruger, vienna.

Trzecim dobrym pomysłem jest inwestycja w siedlisko: niedaleko miejsca pracy/stałego dochodu, z możliwością zamieszkania, produkcji żywności {ogród, las, jezioro}. W razie potrzeby można się wynieść z miasta, a w najgorszym wypadku jest miejsce do rekreacji i wakacji pod ręką, nie mówiąc o emeryturze - ten mod przetrwania z emeryturą 800 zł jest wręcz luksusowy.

Wiedząc, że nie wolno trzymać wszystkiego w jednym miejscu, opracowaliśmy właśnie prywatny fundusz inwestycyjny PFI "Kozakiewicz": 30/30/30%. Ostatnie dziesięć procent na to, co naprawdę chcesz zrobić, a nie masz odwagi.

Pozdrawiam

zezorro says: easy ZZ
http://zezorro.blogspot.com

On Thursday August 27, 2015 at 11:05 PM, xxx wrote:

Witaj Zezorro

Mam do Ciebie prośbę o krótką poradę.

Mam na koncie trochę grosza i wiadomym jest, że trzeba to wyrwać ze szponów banku póki nie jest za późno. Pytanie: CO Zezo zrobiłby na moim miejscu? Kupił franki szwajcarskie licząc na ich umocnienie?, Złoto? Srebro? Trzymał w złotówkach czy kupił zapas wódki na pocieszenie w kryzysie?

Poradź Zezo bo nie mogę zdecydować.

Podziękował.

xxx
© zezorro'10 dodajdo.com
blog comments powered by Disqus

muut