Go To Project Gutenberg

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Zaułki zbrodni

-
Simon przesłał kolejny prezent do biblioteczki.


Na koniec chcialbym prosic o rozpowszechnienie poprzez Zezowata Biblioteczke pewnej bardzo waznej ksiazki. Udalo mi sie ja kilka lat temu nabyc droga kupna poprzez Alledrogo, nie wiem jakim cudem do dzis. Od dawna chcialem ja zeskanowac i rozsylac, ale okazalo sie śp. Autor mnie juz dawno uprzedzil. Niestety wraz z jego śmiercia zniknela jego strona, gdzie ta ksiazka wisiala. Niemniej udalo mi sie znow "przypadkiem" na nia trafic w wersji elektronicznej tym razem. Ta ksiazka to "Zaułki zbrodni" Mirosława Krupińskiego. Odpowiada na pytanie, po co tak naprawde byl Stan wojenny, w zwiazku z czym jest w Polsce zamilczona na smierc. Przesylam ja w zalaczniku. Ponizej link.

Zaułki zbrodni

© zezorro'10 dodajdo.com
blog comments powered by Disqus

muut