Go To Project Gutenberg

piątek, 5 lipca 2013

It"s fajrant! W bufecie na stojaka

-


V bufetě na stojáka
V bufetě na stojáka
jím párek s hořčicí
hned vedle tramvajáka
má modrou čepici
má kruhy pod očima
je rozdrnčen z kolejí
jsem zase já jsem zase mezi svýma
mezi těma kteří rychle jí

Utek jsem z kanceláří
z teploučka do chladna
hej pane pochůzkáři
láska je bezvadná
půjčte mi vysílačku
anebo raději klíč
má milá dala si česnekačku
tož abych utekl pryč

Nemáme čas
vestoje jíme
hluboko v nás
nepokoj dříme
v polední pauze
pár minut jen
párek a křen

Čekám tě ve Džbánu na Kuřím rynku
u sklenky džusu krabice krekerů
jestliže nepřijdeš můj budulínku
v pijácké pýše se patrně poperu
poslední stokoruna
je zelenou nadějí
pojď zajdem raději do Neptuna
mezi ty kteří rychle jí

Nemáme čas
vestoje jíme
hluboko v nás
nepokoj dříme
v polední pauze
pár minut jen
párek a křen

© zezorro'10 dodajdo.com
blog comments powered by Disqus

muut