Go To Project Gutenberg

piątek, 2 października 2009

Unia wspiera, unia radzi, unia nigdy cię nie zdradzi

Za pięć dwunasta, przed wynikami referendum w zielonej Irlandii zezowaty zrobił rekonesans, jakie to projekty z unijnych pieniędzy przemyśliwają nasi rodacy. Oto cytaty zapytań.

Wraz z kolegą zamierzamy otworzyć hurtownie piwa wraz ze sklepem.
Olsztyn ma ok 200 000 mieszkańców. Wkładem własnym dysponujemy. Status bezrobotnego posiada tylko jedna osoba.

Posiadamy doświadczenie w tej branży, dlatego na nią się decydujemy. Nowych miejsc pracy powstanie ok 3.
Prosimy o oferty.

Przynajmniej biorą się za coś, co rozumieją i dobrze znają. Popyt mają rozpoznany, pragną zadbać o równomierną i zdywersyfikowaną (czytelników przepraszam za słownictwo) podaż. Brawo chłopaki!
Ciąg dalszy branży rozrywkowej...

Witam,

chciałbym otworzyć mały pub. Moja mama jest właścicielką pewnego lokalu, który byłbym w stanie wynająć. Jestem osobą pracującą i zarabiam powyżej minimalnej krajowej płacy. Do tej pory nie prowadziłem żadnej działalności. Nie posiadam żadnych środków pieniężnych na start.

Czy mam jakąś szansę na dotacje abym mógł rozpocząć działalność ?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za odpowiedź.

Najwyraźniej jest popyt na rozrywki. No ale skoro jest, to dlaczego mamusia nie przekaże synusiowi "lokalu"? Aha, wiem. Do tej pory nie prowadziłem żadnej działalności. Nie posiadam żadnych środków pieniężnych na start. Więc unia ci pomoże. Pięknie.

Prowadzę z żoną sklep z odzieżą używana oraz mamy 24 hektary ziemi zona jest na zusie ja na krusie od stycznia chciałbym otworzyć sprzedaż sznurka rolniczego foli do sianokiszonek stretchu itp.

Chciałbym otrzymać dotacje ok 50 tys zł czy to jest możliwe?
Sklep prowadzimy w małym miasteczku a ja chciałbym otworzyć sprzedaż na wsi.

Jasne że możliwe, mówisz i masz. 50 kafli na sznurek do snopowiązałek, żebyś się tylko nie zaplątał. I trochę stretchu na deszcz, przykryć rozgrzaną głowę. Lumpeks i sznurek do snopowiązałek. Stretch.

Chce kupić ziemie w okolicach Sarbska, postawić dom, 6-8 domków kempingowych, plac zabaw, sale weselna, spory parking i warsztat samochodowy.
Jakie mam szanse na pomoc-dotacje?
Od czego zacząć i dokąd mam się udać?
Jest to teren wiejski. My natomiast mieszkamy w Leborku z myślą o zamieszaniu na wsi.
Ja mam nowo otwartą firmę ubezpieczeniową na dotacji z urzędu pracy.
Mąż pobiera zasiłek dla bezrobotnych w Hiszpanii po upadłości firmy, w której pracował.
Mąż jest z wykształcenia mechanikiem-lakiernikiem samochodowym.
Ja mam wykształcenie wyższe pedagogiczne, ale pracuję w ubezpieczeniach od roku.
Posiadamy nie wielki wkład własny, ok. 20tys zł.
Utworzę około 4-6 miejsc pracy.


Macie oczywiście duże szanse. Nie wiem, na ile domów, domków, placów, sal, parkingów i warsztatów te 20 kafli wystarczy, ale ma pewno kawałek ziemi nad morzem można kupić. Jednak na zasiłku, albo dotacji, to raczej należy uważać z wydawaniem. Poza tym, skoro myślicie o zamieszaniu na wsi (pisownia oryginalna), to musicie uważać.

Kto powiedział, że w Polsce jest kryzys? Jesteśmy w Unii już pięć lat, a tu ciągle taki optymizm. Pytacie, dlaczego obroty w detalu nie spadają, recesja nam niestraszna. Oto dlaczego. Wrodzony, niczym nieuzasadniony optymizm pozwala przetrwać wszystkie szoki strachu. Można pójść do uni i una nam da na hurtownię piwa, duży parking i sznurek do snopowiązałek. Optymizm nieuleczalny.

Jaki będzie wynik referendum w Irlandii? Taki, jak ma być. Pozytywny.
© zezorro'10 dodajdo.com
blog comments powered by Disqus

muut