Go To Project Gutenberg

środa, 25 marca 2009

W nowym domu

przeprowadzkaI po przeprowadzce! Tyle było hałasu, a tu bęc i gotowe. Nie do końca, ale zawsze. Oczywiście szablon strony wyświetla się w każdej przeglądarce inaczej. Naturalnie niepojętą zagadką pozostaje, dlaczego nie da się poszerzyć okna wpisów (po lewej stronie) i jednocześnie poszerzyć paska bocznego. Wszystkie bóle z czasem ustąpią. Gwarantuję.

Teraz po co to wszystko? WordPress jest zbudowany mocno, dla prostaków, wszystko hulało pięknie i co? Zezowaty przeszedł do hipisów z wioski Mountain View CA nie bez kozery. Chciał, żeby były interaktywne, jawajskie klocki - wszystkie te gadżety/widgety które widzisz po prawej stronie. W tym jest przyszłość i nie ma od niej odwrotu :) Popatrz na zezowatego, jednym ruchem zakosił całą swoją bibliotekę (ZZ box) i przeniósł na drugi koniec Stanów. Do tego jeszcze ta biblioteczka jest darmowa i wisi na dowolnie wybranym boku, może nawet wisieć w stu miejscach naraz.

Co do tej hipisjady, to zezowaty palił zioło i wie, czym to pachnie. Zdecydowanie czekają nas jeszcze niespodziewajki, ale od czego jest życie...

W każdym bądź razie chwilowo zezowaty nie może odpowiedzieć na komentarze, bo go co chwilę wywala - profil nie ten. Wy komentujcie bez oporów, tylko uwaga - nie ma wątkowania odpowiedzi (a nie mówiłem). Dlatego tą drogą odpowiadam Adamowi Dudzie:
Nie "dogadałem się" z nikim. Młody redaktor wysłał zapytanie, czy może wykorzystać materiał, dostał odpowiedź (jak wszyscy), że CC z linkiem do źródła i kapelusz. Po tygodniu znalazłem linki w blogfrog, bo to chyba ich portal. Tyle na razie mojej znajomości z "organem Michnika". Ja jestem zezowaty, pamiętaj ;)

Dlaczego widget z wiadomościami z Gazety wisi zatem na poczesnym prawym górnym miejscu u zezowatego? Bo jest chwilowo najlepszy pod względem zawartość merytoryczna/wykonanie techniczne. Wystarczy? Wystarczy. Jak będą kłamać za bardzo, albo spóźniać się, albo cytować tylko jedno źródło, to się zawiesi Puls Biznesu i po płaczu ;)

A o co tak naprawdę chodziło? Żeby pozbierać ważne rzeczy, wykresy, informacje itd, aby czytając i pisząc tu, można się czegoś dowiedzieć. Zezowaty na ten przykład otwiera swoją ulubioną stronę pt. Życie zezowatego i pisząc bzdety, których nikt nie czyta, przy okazji patrzy, co się też taaam dzieje na giełdach, panie dziejku.

Jak ktoś ma pomysły, co z tym zrobić, to chętnie posłucham. W szczególności mózg zezowatego będzie teraz rozwalał zagadnienie optymalnej strony z przeglądem notowań, która zaległa na wordpressie w fazie linkowej (i to już dobre), ale miał być w zamierzeniu przegląd, najlepiej graficzny. Tu jak widzicie takie zwierzątka pt. widżet są jak znalazł.

Witajcie zatem w nowym zezowatym domku i czujcie się dobrze. Bałagan będzie zawsze, ważne żeby b**** nie było.
© zezorro'10 dodajdo.com

4 komentarze:

  1. Nie no pytałem się bo wiadomo... podchodzą blogerów jak się tylko da... a ten widet to mi też oferowano w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    No no ... ZZ jestem pod wrażeniem :)
    Jak dla mnie pierwsze wrażenie jest super, aż troszkę Ci zazdroszczę, ale może jak więcej będę widział na jedno oko to też sobie takie "cuś" sprawię ... ponoć jestem niezłym technikiem giełdowym, choć jeszcze długa droga nauki przede mną :)
    Jedno jest pewne ... Twój blog jest u mnie już na pierwszym miejscu w mojej hierarchii co do obowiązkowych odwiedzin.
    Tak trzymać i ....
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam regularnie twoje (ale i Adamy Dudy czy Hansa Klosa) wpisy. To najlepsza lektura do śniadania. Co do nowej szaty mam tylko jedną uwagę - przywróć sympatycznego zezowatego faceta w masce i kapeluszu, który spoglądał na mnie co rano z samej góry pierwszej strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu... ten omawiany widget wybiórczej mi nawet pliterek nie pokazuje, wszystko "wyjeżdża" na ramę główną, a najtragiczniej wygląda to okienko z wiki - u mnie jest całe zajęte przez dziwne przyciski __Msg_go__ i podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Możesz użyć tagów HTML: b, i, a (i pewnie innych)
działanie: pogrubienie kursywa anchor np. link
ostatnia uwaga: moderator może zmienić/usunąć treści które uzna za niestosowne, bo moderator ma rację ;)

muut