Go To Project Gutenberg

wtorek, 24 marca 2009

Zaproszenie

Zadzwonił do mnie Joker...
Serio, zadzwonił, bo mu napomknąłem, żeby dał założenia, to narysuję kosztorys. Założeń nie miał, ale gadał przez ponad godzinę i wcale się nie nudziliśmy...
Kto to jest Joker? Mój rówieśnik, blogger, biznesman i interesujący człowiek. Na blogu Piotra Kuczyńskiego, który puchnie w oczach, niewątpliwie z powodu puchnącego kryzysu, jest wielu ciekawych ludzi, ciekawych świata i zaniepokojonych. On jest zwolennikiem inwestowania w złoto, obawia się najgorszego. Ja aż takim pesymistą nie jestem, ale obydwaj dobrze wiemy, że handel światowy właściwie stanął w miejscu. Stawki przewozowe nigdy nie były tak niskie, no może za wyjątkiem wielkiego kryzysu.

Joker pragnie publikować coś w rodzaju shadowstats.com, po polsku (albo i w innych językach), mnie chodzi po głowie coś pomiędzy Economist, RGE Roubiniego i Stratforem. Jednym słowem
nie mam jasności w temacie Marioli,
ale
nic że droga wyboista, ważne, że kierunek słuszny!


Po prawej stronie na dole jest okienko do wymiany plików, załadowałem kilka ciekawych artykułów, nie działa. Autor mówi, że musi, nie rozumie dlaczego... Nic to, wszystko wytrze się gumką. Widać chociaż możliwości. Taka zbirnik posegregowanej wiedzy może być przydatny. Wyobraź sobie, że każdy może nie tylko stamtąd coś wziąć, ale równie szybko tam umieścić. Dla mnie bomba, taka przenośna biblioteczka.

Formuła może być rozmaita, różne szczegóły. Klucz przedsięwzięcia leży w autorach, ludziach chcących to czytać i współtworzyć. Zapraszam. Jak się stuka w klawiaturę wiecie...
© zezorro'10 dodajdo.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Możesz użyć tagów HTML: b, i, a (i pewnie innych)
działanie: pogrubienie kursywa anchor np. link
ostatnia uwaga: moderator może zmienić/usunąć treści które uzna za niestosowne, bo moderator ma rację ;)

muut