Na konferencji w Moskwie ros. ministerstwo obrony przedstawiło zapisy radarowe z kontroli lotów oraz zdjęcia satelitarne okolicy, wraz z ich komentarzem. Po pierwsze w regionie donieckim, gdzie spadł samolot, w czasie katastrofy była bardzo ożywiona aktywność ukraińskiej obrony przeciwlotniczej, obsługującej kilkanaście baterii p-lot BUK. Po drugie malezyjski samolot znacząco zszedł z zaplanowanej trasy lotu, a mianowicie na ponad 100 km w kierunku północnym, wlatując na teren pod kontrolą buntowników. Takie odchylenie mogło odbyć się tylko za zgodą, czyli na wyraźne polecenie ukraińskiej kontroli lotów, oddział dniepropietrowski, który w momencie katastrofy prowadził samolot. Maksymalna odchyłka korytarza, w którym leciał samolot wynosi 14 km, zatem w niewyjaśniony przez Kijów sposób samolot znalazł się w strefie, gdzie nie powinno go być. Oczywiście kijowska kontrola lotów ma potrzebne informacje w postaci choćby komunikacji radiowej kontroli z samolotem. Po trzecie na zapisie radarowym przelotu wyraźnie widać towarzyszący boeingowi dodatkowy samolot [co najmniej jeden, znany jest jego typ - SU35]. Wszystkie powyższe informacje są przez dziennkurestwo przemilczane i zakłamane, a nie są nowe, bo były konsekwentnie publikowane na tej stronie. Okazuje się że istotnie, jak zazwyczaj, uznane za wiarygodne informacje były prawdziwe, a oto dowody. Był error, teraz we've got a problem. |
środa, 23 lipca 2014
Kto zestrzelił boeinga 7: zapis rosyjskich radarów
-
blog comments powered by Disqus