Go To Project Gutenberg

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Krótka piłka: O co chodzi z podsłuchami Wprost? 2

-
Oto pocztą dostałem potwierdzenie czegoś, co mnie zamurowało i myślałem, że się przesłyszałem. Sienkiewicz szykował nam akcję w stylu WTC. Teraz wiesz już, kto go słuchał chociaż. Banda rudego po Smoleńsku nie cofnie się przed niczym. Pozostaje zatem tylko jedno rozwiązanie.

Nagrania
Sowa i przyjaciele 1
Sowa i przyjaciele 2

Szykują nam Word Trade Center?

Najważniejsze zdanie, za które Sienkiewicz i cały rząd powinien siedzieć. A sprawę winna badać komisja śledcza niezależna… Otóż z nagrania wynika, że kolesie z rządu szykowali nam robotę - prowokację pod fałszywą flagą w stylu WTC , a może "czeczeńskich" ataków terrorystycznych w Moskwie. Przestałem czuć się bezpiecznie w tym jebanym Państwie Tego Jebanego premiera i Pizdy Prezydenta. Te Mendy chcą zabić niewinnych przypadkowych Polaków żeby bezkarnie móc straszyć społeczeństwo…. Skąd wiem o WTC? Z rozmowy Sienkiewicza z Belką. Posłuchajcie taśmy.

Sienkiewicz:
Czy jest to moment na uruchomienie tego rodzaju rozwiązania, czy nie. Bo ja mam poczucie, że jest to wariant OK, World Trade scenario, ale on nie jest kompletnie hipotetyczny
.

Cytaty z http://niepoprawni.pl/blog/4179/world-trade-scenario-magiczne-slowa-ktorych-nie-ma
© zezorro'10 dodajdo.com
blog comments powered by Disqus

muut